Contact


Heeft u een vraag of bent u opzoek naar iets? Twijfel dan niet en vul hieronder een contact formulier in. Of stuur ons een email wmparts.nl@gmail.com Als u contact met ons op neemt hou dan ook uw spam box in de gaten!

Veel gestelde vragen

Kan ik een onderdeel retour sturen?

Voor al onze onderdelen geld (elektrische/elektronische/speciaal besteld uitgesloten) dat deze binnen een week geruild kunnen worden voor een dezelfde onderdeel (mits er iets mis mee is).

 

Elektrische/Elektronische delen en speciale bestellingen kunnen niet geretourneerd of geruild worden!

 

Wanneer u uw bestelling retour zend zijn de verzendkosten voor het retour zenden voor u zelf! 

 

voor voorwaarden retour zie home pagina!

Maten controleren/opvragen

Wanneer er bij een onderdeel geen maten staan vermeld, en u zeker wil weten of deze past voor u het onderdeel besteld. 

 

Kunt u eventueel:

- een contact formulier invullen 

- ons een email sturen

 

Vermeld hierbij de maat (maten) van u onderdeel, en om welk onderdeel het gaat!

Onderdelen omruilen

Omruilen van onderdelen wanneer u een verkeerde maat (niet type) heeft geselecteerd gekozen is mogelijk.

 

bijv. bladveerbussen achter (groot/klein)

 

Neem hiervoor contact met ons op via de mail/contactformulier. let hierbij op dat omruilen voor een ander onderdeel, ander merk auto, etc niet mogelijk is!

 

- Mocht er een verschil in prijs zitten in uw voordeel krijgt u hiervoor een te goed code voor onze webshop. Bruikbaar op alonze onderdelen.

- Mocht dit andersom zijn en moet u bij betalen dan krijgt u een te goed code voor het onderdeel, en kunt u de deze gebruken bij het op nieuw bestellen van het juiste onderdeel. In dit geval is de code alleen bruikbaar op het om te wisselen onderdeel! 

 

Omruilen vanwegen verkeerde maat besteld is binnen 2 dagen na levering mogelijk! 

 

Let op! hierop gelden de voorwaarden van retour sturen de verzendkosten (beide) zijn in dit geval voor de klant zelf.

 

Voorwaarden retourneren:

- In originele verpakking/doos (in dezelfde staat als geleverd (onbeschadigd))

- Mits geseald seal in takt 

- Ongebruikt (niet gemonteerd/gebruikt geweest of uit elkaar gehaald)

- Blanke onderdelen (niet gespoten) worden in de meeste geval niet retour geaccepteerd.

Wat te doen bij incomplete/defecte onderdelen?

Wanneer u uw pakketje hebt ontvangen of onderdelen hebt opgehaald, en het blijkt dat er iets niet klopt. Monteer het/verbreek de seal dan niet!, maar neem eerst contact op met ons! Wij proberen uw probleem dan zo snel mogelijk op te lossen.

 

Retourneren

Voor al onze onderdelen geld (elektrische/elektronische/speciaal besteld uitgesloten) dat deze binnen een week geruild kunnen worden voor een dezelfde onderdeel (mits er iets mis mee is).

 

Wanneer u uw bestelling retour zend zijn de verzendkosten voor het retour zenden voor u zelf! 

 

Voorwaarden retourneren:

- In originele verpakking/doos (in dezelfde staat als geleverd (onbeschadigd))

- Mits geseald seal in takt 

- ongebruikt (niet gemonteerd/gebruikt geweest of uit elkaar gehaald)

 

Elektrische/Elektronische delen en speciale bestellingen kunnen niet geretourneerd of geruild worden!