Contact


Heeft u een vraag of bent u opzoek naar iets? Twijfel dan niet en vul hieronder een contact formulier in. Of stuur ons een email wmparts.nl@gmail.com Als u contact met ons op neemt hou dan ook uw spam box in de gaten!

Veel gestelde vragen

Maten controleren/opvragen

Wanneer er bij een onderdeel geen maten staan vermeld, en u zeker wil weten of deze past voor u het onderdeel besteld. 

 

Kunt u eventueel:

- een contact formulier invullen 

- ons een email sturen

 

Vermeld hierbij de maat (maten) van u onderdeel, en om welk onderdeel het gaat! Dan kunnen wij eventueel met u meedenken of zoeken naar een oplossing!

Zijn de prijzen op de webshop incl. BTW?

Alle prijzen vermeld op de webshop zijn incl. BTW

Zijn de onderdelen op de webshop voorradig?

De meeste onderdelen op de webshop zijn voorradig (uitzondering op aanvraag onderdelen).

 

Let op! de voorraad kan afwijken vanwegen bestellingen die wij niet via webshop binnen krijgen. We proberen dit zo goed mogelijk bij te houden en dit elke dag te up to date te houden. Dit komt bijna nooit voor!

Ik kan een onderdeel niet vinden op de webshop

Mocht u het onderdeel dat u zoekt niet kunnen vinden op onze webshop twijfel dan niet en neem contact op met ons! De kans is groot dat we het onderdeel kunnen leveren of eventueel wel hebben liggen.

Ik wil graag onderdelen komen afhalen hoe gaat dit in zijn werking?

Wanneer u onderdelen wilt komen afhalen kunt u via de webshop een bestelling aanmaken in uw winkelwagen/verlanglijst. Wanneer u vervolgens ervoor kiest om de bestelling te gaan plaatsen kunt u hierbij de verzend optie kiezen voor gratis ophalen in Etten-Leur. Vervolgens kunt u ervoor kiezen om de bestelling vooraf te betalen via de webshop of contant bij de afhaal zelf, zodra de bestelling geplaatst is zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een tijd en datum voor afhaal af te spreken.

 

Dus samengevat:

- 1. Bestelling aanmaken webshop.

- 2. Doorgaan naar bestelling plaatsen.

- 3. Kies voor de optie afhalen bij verzend opties.

- 4. keuze vooraf betalen via de webshop of bij afhaal.

- 5. Bestelling plaatsen.

- 6. Er word contact met u opgenomen om de afhaal in te plannen.

 

Wij maken graag een praatje met u over uw auto, en zien graag de auto zelf mits dit mogelijk is natuurlijk!

Wat te doen bij incomplete/defecte onderdelen?

Wanneer u uw pakketje hebt ontvangen of onderdelen hebt opgehaald, en het blijkt dat er iets niet klopt. Monteer het/verbreek de seal dan niet!, maar neem eerst contact op met ons! Wij proberen uw probleem dan zo snel mogelijk op te lossen.

 

Retourneren 

Onderdelen kunnen binnen 14 dagen na levering aangemeld worden voor retournatie of om geruild worden. Let op! Met uitzonderdering van onderstaande punten: 

 

- In originele verpakking/doos (in dezelfde staat als geleverd (onbeschadigd)) 

- Onderdeel dient onbeschadigd te zijn

- Mits geseald seal in takt! 

- Ongebruikt (niet gemonteerd/gebruikt geweest of uit elkaar gehaald) 

- Blanke onderdelen (niet gespoten) worden in de meeste gevallen niet retour geaccepteerd! 

 - Elektrische/Elektronische delen en speciale bestellingen kunnen niet geretourneerd of geruild worden! 

 

 

Geef bij het retour zenden het volgende aan: 

  • Ordernummer 
  • Onderdeel voor retour 
  • Reden retour  
  • Wilt u het ruilen of retourneren? Bij retourneren: uitbetaling in een te goed code/credit voor de webshop of terugbetaling? 

 

Alleen het aankoopbedrag van de onderdelen zelf word vergoed!

 

 

Punten retour zenden: 

Uitsluitend franco aangeboden (betaalde) retourzendingen worden geaccepteerd! Doet u dit niet dan wordt de retourzending niet aangenomen door ons, en als niet verzonden beschouwt

 

Artikel 6-2.   Herroepingsrecht  

In de doos dient mee te worden verstuurd: kopie van aankoop bon/factuur. Als het product wordt aangeboden in Originele verpakking (product verpakking) als verzend doos (zonder gebruik te maken van een andere doos of verpakking)  dan wordt het product niet aangenomen door ons, en als niet verzonden beschouwt.  

Tip:  gebruik de doos waarin de product geleverd is als retour doos. 

 

De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant! Ook wanneer de retour niet word geaccepteerd omdat deze niet voldoet aan de voorwaarden!