Contact


Heeft u een vraag of bent u opzoek naar iets? Twijfel dan niet en vul hieronder een contact formulier in. Of stuur ons een e-mail wmparts.nl@gmail.com Als u contact met ons op neemt hou dan ook uw spam box in de gaten! Mocht u telefonisch contact met ons willen is dit ook mogelijk u kunt dit via de contactformulier aanvragen dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op!

Veel gestelde vragen (FAQ's)

Maten controleren/opvragen

Wanneer er bij een onderdeel geen maten staan vermeld, en u zeker wil weten of deze past voor u het onderdeel besteld. 

 

Kunt u eventueel:

- een contact formulier invullen 

- ons een email sturen

 

Vermeld hierbij de maat (maten) van u onderdeel, en om welk onderdeel het gaat! Dan kunnen wij eventueel met u meedenken of zoeken naar een oplossing!

Zijn de prijzen op de webshop incl. BTW?

Alle prijzen vermeld op de webshop zijn incl. BTW

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

Betalen/afrekenen is mogelijk met: iDEAL, Bancontact, overschrijving of betaling (contant) bij afhalen.

Zijn de onderdelen op de webshop voorradig?

De meeste onderdelen op de webshop zijn voorradig (uitzondering op aanvraag onderdelen).

 

Let op! de voorraad kan afwijken vanwegen bestellingen die wij niet via webshop binnen krijgen. We proberen dit zo goed mogelijk bij te houden en dit elke dag te up to date te houden. Dit komt bijna nooit voor!

Ik kan een onderdeel niet vinden op de webshop

Mocht u het onderdeel dat u zoekt niet kunnen vinden op onze webshop twijfel dan niet en neem contact op met ons! De kans is groot dat we het onderdeel kunnen leveren of eventueel wel hebben liggen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra een bestelling is geplaatst bij ons porberen wij deze zo spoedig mogelijk te versturen (meestal dezelfde of volgende dag).

 

Zodra de bestelling verstuurd is ontvang je een bevestigingsmail met verder tracking informatie. Zodat je je pakketje makkelijk kan volgen.

 

Heeft u geen e-mail ontvangen vanuit ons? Check dan eerst de spambox. Mocht hier ook niks staan stuur ons dan een e-mail wmparts.nl@gmail.com We sturen u dan zo spoedig mogelijk de tracking informatie toe!

 

Mocht er geen link in de e-mail staan. Dan kan het zijn dat u de optie brievenbuspakket heeft gekozen. U ontvangt dan een e-mail rechtstreeks van postnl met de tracking informatie. Mocht u niks ontvangen hebben stuur ons dan een e-mail wmparts.nl@gmail.com We sturen u dan zo spoedig mogelijk de tracking informatie toe!

Ik wil graag onderdelen komen afhalen hoe gaat dit in zijn werking?

Wanneer u onderdelen wilt komen afhalen kunt u via de webshop een bestelling aanmaken in uw winkelwagen/verlanglijst. Wanneer u vervolgens ervoor kiest om de bestelling te gaan plaatsen kunt u hierbij de verzend optie kiezen voor gratis ophalen in Etten-Leur.

 

Vervolgens kunt u ervoor kiezen om de bestelling vooraf te betalen via de webshop of contant bij de afhaal zelf, zodra de bestelling geplaatst is zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een tijd en datum voor afhaal af te spreken.

 

Afhaal adres is zichtbaar op deze pagina met een kaart!

Let op dit is ons huis/afhaal adres. We hebben hier dus alleen de onderdelen liggen die op dat moment aangevraagd/besteld zijn voor de afhaal!

 

Dus samengevat:

- 1. Bestelling/verlanglijst aanmaken webshop. (of aanvragen via contactformulier of telefonisch doorgeven)

- 2. Doorgaan naar bestelling plaatsen.

- 3. Kies voor de optie ''gratis ophalen in Etten-Leur'' bij verzend opties.

- 4. keuze vooraf betalen via de webshop of contant bij afhaal (hebben geen pin automaat).

- 5. Bestelling plaatsen.

- 6. Er word contact met u opgenomen om de afhaal in te plannen.

 

 

Hoe kan ik een onderdeel retourneren?

Als u op de kop contact boven in de balk gaat staan met uw muis klapt deze uit. Hier komt vervolgens het kopje retourneren/ruilen naar voren.

 

Op de pagina retourneren/ruilen kunt u vervolgens een formulier invullen om de retour/ruil aan te vragen. let hierbij op de voorwaarden van retour!

Wat is de levertijd?

Nederland

Wanneer je door de weeks besteld voor 15:00 word je pakketje meestal dezelfde of volgende (werk)dag verstuurd. Normaal gesproken zal je pakketje dan de volgende dag geleverd worden. Soms kan het zijn dat dit iets langer duurt door feestdagen, slechte weersomstandigheden of ander vertragingen. Deze zullen dan gemeld worden bij de tracking informatie bij postnl.

 

Belgie

Wanneer je door de weeks besteld voor 15:00 word je pakketje meestal dezelfde of volgende (werk)dag verstuurd. Let op dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Bij de optie overschrijving kan dit langer duren. Normaal gesproken zal je pakketje dan de volgende dag geleverd worden. Soms kan het zijn dat dit iets langer duurt door feestdagen, slechte weersomstandigheden of ander vertragingen. Deze zullen dan gemeld worden bij de tracking informatie bij postnl.

 

Duitsland

Wanneer je door de weeks besteld voor 15:00 word je pakketje meestal dezelfde of volgende (werk)dag verstuurd (afhankelijk van betaling). Normaal gesproken zal je pakketje dan binnen 2-5 werkdagen geleverd worden. Soms kan het zijn dat dit iets langer duurt door feestdagen, slechte weersomstandigheden of ander vertragingen. Deze zullen dan gemeld worden bij de tracking informatie bij postnl.

 

 

Rest van EU

Wanneer je door de weeks besteld voor 15:00 word je pakketje meestal dezelfde of volgende (werk)dag verstuurd (afhankelijk van betaling). Normaal gesproken zal je pakketje dan binnen 2-7 werkdagen geleverd worden. Soms kan het zijn dat dit iets langer duurt door feestdagen, slechte weersomstandigheden of ander vertragingen. Deze zullen dan gemeld worden bij de tracking informatie bij postnl.

Hoe controleer ik mijn onderdelen zodra deze binnenkomen?

Zodra u uw pakketje/bestelling heeft ontvangen is het belangrijk om te controleren of u de juiste/bestelde onderdelen heeft ontvangen.

 

Zo niet dient dit binnen 14 dagen gemeld te worden!

 

Hoe controleren:

- Laat verpakkingen/seals intakt!

- Controleer aantallen/bestelde onderdelen (met verpakking intakt!)

- Controleer de maten globaal met de oude onderdelen (met verpakking intakt!)

- Komt bovenstaande niet overeen? Laat de verpakkingen dan verpakt/geseald, en neem vervolgens eerst contact op met ons!

Hoe maak ik een verlanglijst?

De verlanglijst word beschikbaar zodra u een account heeft gemaakt op onze webshop.

 

De verlanglijst is vervolgens te herkennen aan het icoon van een hartje links van de winkelwagen.

Wat voor onderdelen vallen onder de Elektrische/Elektronische delen die niet geretourneerd kunnen worden?

Dit zijn onderdelen zoals ontstekingsmodules, spanningregelaars. printplaten, etc.

 

Onderdelen waarbij/waaraan niet zichtbaar (met de ogen) te zien is dat deze nog goed/werkend zijn. Onderdelen die dus getest moeten worden om te kunnen zien of deze nog in goede staat zijn.