Retourneren/Ruilen






Wat te doen bij incomplete/defecte onderdelen?

Wanneer u uw pakketje hebt ontvangen of onderdelen hebt opgehaald, en het blijkt dat er iets niet klopt. Monteer het/verbreek de seal dan niet!, maar neem eerst contact op met ons! Wij proberen uw probleem dan zo snel mogelijk op te lossen.

 

 

Retourneren 

Onderdelen kunnen binnen 14 dagen na levering aangemeld worden voor retournatie of om geruild worden. Let op! Met uitzonderdering van onderstaande punten: 

 

- In originele verpakking/doos (in dezelfde staat als geleverd (onbeschadigd)).

- Onderdeel dient onbeschadigd te zijn,

- Mits geseald seal in takt! 

- Ongebruikt (niet gemonteerd/gebruikt geweest of uit elkaar gehaald) 

- Blanke onderdelen (niet gespoten) worden in de meeste gevallen niet retour geaccepteerd! (zie bovenstaande punten)

 - Elektrische/Elektronische delen en speciale bestellingen kunnen niet geretourneerd of geruild worden! 

 

 

Geef bij het retour zenden het volgende aan:

  • Ordernummer 
  • Onderdeel voor retour 
  • Reden retour  
  • Wilt u het ruilen of retourneren? Bij retourneren: uitbetaling in een te goed code/credit voor de webshop of terugbetaling? Wanneer er niks word aangegeven gaan wij uit van een te goed code/credit!

 

U kunt dit aangeven via onze retourformulier. Let op elke retour dient via dit formulier aangegeven te worden binnen 14 dagen! dus niet via een contactformulier!

 

Alleen het aankoopbedrag van de onderdelen zelf word vergoed! (standaard levering is afhaal)

 

 

Punten retour zenden: 

Uitsluitend franco aangeboden (betaalde) retourzendingen worden geaccepteerd! Doet u dit niet dan wordt de retourzending niet aangenomen door ons, en als niet verzonden beschouwt. Retour sturen naar het juiste (opgegeven adres) als dit niet gebeurt en het pakket word dus niet bij ons geleverd word deze als niet retour gestuurd beschouwt!

 

Artikel 6-2.   Herroepingsrecht  

In de doos dient mee te worden verstuurd: kopie van aankoop bon. Als het product wordt aangeboden in Originele verpakking (product verpakking/doos) als verzend doos (zonder gebruik te maken van een andere doos of verpakking)  dan wordt het product niet aangenomen door ons, en als niet verzonden beschouwt.  

Tip:  gebruik de doos waarin het product geleverd is als retour doos. 

 

De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant! Ook de kosten voor terug sturen naar de klant wanneer de retour niet word geaccepteerd omdat deze niet voldoet aan de voorwaarden!